Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nike roshe
Author Message
Spencer Curme Offline
*
Rookie

nike roshe

Aldrig på en miljon år trodde jag nike roshe one att jag någonsin skulle köpa en Nike Kobe-sneaker. För att vara mer specifik trodde jag aldrig att jag skulle designa en Nike Kobe-sneaker på NIKEiD. När jag först upptäckte att detta skulle bli Kobe förra året i NBA, visste jag att jag var tvungen att betala min respekt för en av de spelare jag hatade mest att växa upp. Jag låter svunnen vara svunnen och skapade min första NIKEiD sneaker någonsin, Nike Kobe 10 Elite Low som du ser ovan. Jag hatar att erkänna det, men det är en vacker snygg sneaker som förtjänade nummer 3 på listan. Tack Kobe, du är mannen.

Orsak vem som inte älskar en liten vänlig sneaker tävling för att göra det andra steget sitt spel upp? I år gav oss fler samarbeten än jag tror att vi någonsin har sett när det gäller sneakers. Inte bara hade vi nike shoes "de vanliga" varumärkena som önskade samarbeten åt vänster och höger som New Balance, Asics, PUMA, Vans och Saucony, utan vi hade också adidas, Nike och till och med Jordan Brand som gick med på rolan.

Några av de mest anmärkningsvärda kollaps som sjönk 2015 inkluderar Just Don x Air Jordan 2 nike air max thea (btw det finns en annan colorway som förväntas släppa i januari), Pigalle x Nike LeBron 12 Elite, Supreme x Air Jordan 5s och PSNY x Air Jordan 12. Samarbeten är en vinst för alla eftersom två olika varumärken / företag kan arbeta tillsammans för att få sitt namn där ute och för det mesta är kvaliteten på utgivningen bättre än deras inline-arbete. Så jag räknar med att se fler samarbeten än någonsin 2016 så att alla kan fortsätta vinna tillsammans.

Air Max 1 är utan tvekan den mest populära Nike Air Max-silhuetten av alla, men många människor kan hävda att Air nike free Max 90 ger den en körning för sina pengar. Du kan förmodligen berätta på grund av namnet, men Nike Air Max 90 gjorde dess imponerande debut för 25 år sedan 1990. Skon var ursprungligen känd som Air Max III, eftersom den var den tredje Air Max-modellen som släpptes tills den var omarbetad och officiellt ändrades till Air Max 90. Colorway som gjorde Air Max 90 som Ikonisk som den är idag är OG-infraröd som du ser ovan. Inom de senaste 15 åren har denna färgväg omarbetats med olika tekniker och olika material.

I år firade den Tinker Hatfield-designade silhuetten 25-årsjubileum. Kan du tro att det har gått 25 år sedan debuten? När jag insåg förra året att Air Max 90 skulle fira denna speciella milstolpe var jag glad över att se vilken typ av utgåvor Nike skulle ge oss. Så när året gick var det rykten / läckor om vissa festliga färgvägar som släppte som en ny "Cork" colorway och naturligtvis den ursprungliga infraröda versionen. Men vi är nu i den sista månaden på året och jag är lite förvirrad Vilka utgivningar gav Nike oss av Air Max 90 bortsett från de säsongsmässiga färgvägarna som de ger oss varje år? De enda färgvägarna nike air force 1 som verkligen sticker ut för mig är Cork, OG Infrared och Velvet. Det är det.

När jag hörde att dessa skulle tappa i februari hade jag verkligen ingen aning om dessa skulle bli en hit eller miss. Det hade drag som folk älskade som Nike-varumärket, Laserdetaljer över hela överdelen. Den iskalla blå genomskinliga yttersula. Det verkade som om Jordan Brand slog spiken på huvudet med denna utgåva. En av de släppte jag kommer att få reda på att de satt och det var en fullstor körning bra efter att de tappade [Image: nike air force 1-467gev.jpg] online. Jag går till köpcentret och ser dem sitta där.
05-19-2020 08:21 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)